Skontaktuj się z nami: +48 666 698 666

100% dotacji na wymianę kotła tylko do końca 2016

Uprzejmie informujemy, że dnia 8 grudnia 2016 roku w Krakowie został uruchomiony nowy Punkt Obsługi Mieszkańca. Możecie tam zasięgnąć informacji z zakresu zmiany systemu ogrzewania na proekologiczne. W budynku Urzędu Miasta przy al. Powstania Warszawskiego 10 w Krakowie działają trzy nowe stanowiska do bezpośredniej obsługi mieszkańców. W nowym Punkcie można złożyć wniosek o udzielenie dotacji i otrzymać fachową poradę od poniedziałku do piątku w godzinach 7:40 - 15:30. Dokładna lokalizacja to budynek Urzędu Miasta Kraków przy al. Powstania warszawskiego 10 na parterze. Niezbędne informacje można także uzyskać telefonicznie: 12 616 90 85, 12 616 90 86, 12 616 90 87, oraz w trzech innych lokalizacjach:
- w Punktach Obsługi Mieszkańca Krakowa w Galerii Bronowice oraz Bonarka od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00 - 18:00,
- Kraków os. Zgody 2 pok. nr 7 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:40 - 18:00 (punkt informacyjno - doradczy, składanie wniosków)
- we wszystkich lokalizacjach UMK: Plac Wszystkich Świętych 3 - 4, al. Powstania Warszawskiego 10, Rynek Podgórski 1, ul. Grunwaldzka 8, ul. Kasprowicza 29, ul. Wielopole 17 a, os. Zgody 2, ul. Wielicka 28 a, ul. Stachowicza 18, ul. Lubelska 27, w godzinach pracy Urzędu ( składanie wniosków ).


Złożenie dokumentów jeszcze w tym roku gwarantuje otrzymanie do 100 % dofinansowania. W latach kolejnych będzie malało: w 2017 roku wyniesie do 80% kosztów kwalifikowanych, w 2018 roku do 60% kosztów kwalifikowanych.